در فرآيندهاي با دماي معمولي بايد موضوع ايمني در مقابل حريق و انفجار گازها و بخارات و موضوع كثيف شدن سطح داخلي چراغ و سطح لامپ مد نظر قرار گيرد و با اولويت تهويه دار بودن،انتخاب چراغ به عمل آيد. چراغ سنسور دار دماي رنگ اين گروه حدود ۴۰۰۰ و شاخص رنگ دهي آنها حدود ۴۰ است. چراغ سنسور دار استفاده از سوكت هاي فشار قوي به همراه آنها الزامي است. لامپ هاي گازي گرما توليد نمي كنند و مي توانيم در خارج از ساختمان از آن ها استفاده چراغ سنسور دار كنيم. پنل ال اي دي براي تامين روشنايي فضا از تكنولوژي متفاوتي نسيت به ديگر چراغ ها بهره مي برد. براي خريد تراشه اس ام دي 5050 يا 3528 با دفتر شركت تماس حاصل نماييد تا براي خريد و ارسال نكات را بازگو كنند. چرا كه نور جهت دار توليد ميxad كنند نه نور پراكنده و بنابراين براي روشنايي محيط اتاق چراغ سنسور دار مناسب نيستند. اتومبيلسازان در راستاي طراحي سيستم روشنايي خودرو، چراغهاي خطر را هم ساختهاند.
اين چراغها روي آينههاي بغل، گلگيرها و… طراحي شدهاند.
وجود داشت چراغ سنسور دار عاملي شد تا جديد ترين نوع لامپ تحت عنوان لامپ ᏞEƊ با بهترين بازدهي و كمترين مصرف انرژي و البته عدم خطر شكسته شدن لامپ به بازار عرضه شود. چراغ سنسور دار نكته حائز اهميت ديگر امحاء لامپ كم مصرف چراغ سنسور دار است. همچنين است نگاه كردن به روي خوش و سبزه و آيينه . چراغ سنسور دار اين چراغها روي آينههاي بغل، گلگيرها و… طراحي شدهاند. نوري كه از اين چراغها ميگيرند زرد رنگ است و اگر هم طلق روي چراغ بيرنگ باشد، همان روش هميشگي به كار ميرود: اطراف چراغ اصلي، حباب زرد رنگ استفاده ميكنند. اگر هم طلق بيرنگ داشته باشند، بايد لامپشان حباب قرمز رنگ داشته باشد تا بتوانند نور قرمز چراغ سنسور دار رنگ بگيرند. در ساختمان لامپ گازي جيوه اي در حباب مركزي دو الكترود اصلي و يك الكترود فرعي وجود دارد. اين چراغها در بخش عقب خودرو تعبيه شده و يك يا دو عدد هستند. تعدادشان هم دستكم بايد چهار تا باشد؛ دو تا براي بخش جلويي اتومبيل و دو تا هم براي بخش عقب آن.